poniedziałek, 24 marca 2014

Metamorfoza z Sylvią: Anetka

Siema siema!

Od dawna nie dodawałam żadnej metamorfozy :) dzisiaj na mój warsztat trafiła Aneta :)
Anetka moim zdaniem ma przepiękne oczy,  które warto podkreślić. I na tym starałam się skupić przy makijażu ;) Warto też podkreślić, że w to pierwsza metamorfoza robiona na spółkę z moją koleżanką Patrycją, bardzo zdolną fryzjerką :) na jej FP możecie zobaczyć więcej fryzur i szczegółowe zdjęcia fryzury jaką zrobiła Anecie :) <<<KLIK>>>

A to zdjęcie przed zrobieniem fryzury i makijażu:







A tutaj łapcie obie fotki dla porównania! :)

Jak Wam się podoba ta metamorfoza?:)

Buziaki :*

Sylv

9 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba :) Świetny makijaż i ładna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zamaskowane zostały worki pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super metamorfoza, bardzo ładnie przykryłaś wszystkie niedoskonałości cery i fajnie podkreślone oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba ta metamorfoza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow dziewczyna wygląda zupełnie inaczej, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zamaskowane niedoskonałości, pięknie zrobione brwi. Popracowałabym jeszcze nad modelowaniem twarzy, bo wydaje mi się, jakby modelka zrobiła się ciut bardziej pucowana to raczej niewskazane ;) Ogólnie wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)