czwartek, 6 marca 2014

Konkurs u Justyny: Wiosenny folklor ;)

Hej siema ;)

Dzisiaj mam dla Was makijaż przygotowany na konkurs u Justyny z Makijażowy Zawrót Głowy :)

Tematem jest Wiosenny Folklor ;) Kilkając na baner traficie do informacji o konkursie :)

http://makijaze-justyny.blogspot.com/2014/02/konkurs-wiosenny-folklor.html


Dla mnie folklor kojarzy się z babeczkami w kolorowych spódnicach :D i taką babeczkę zmalowałam! Oko jednynie ozdobiłam kolorową kreska :)





Mam nadzieję, że moje malunki przypadną Wam do gustu :D bo to mój pierwszy raz z tego typu malowankami :D

Buziaki

Sylv

15 komentarzy:

  1. piknie! słowianeczko! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tęczowe kolorki!
    Mam nadzieję, że ci się uda i wygrasz, bo makijaż jest świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kreska świetna:) pięknie orzeźwia spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny... przywołuje wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka laleczka.... a kolorowe kreski sama często robię :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie przypuszałam, że wpadnę na pomysł żeby coś takiego wymalować :D kolorowe kreski są świetne!

      Usuń
  6. Aaaa rewelacja ! Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)