środa, 12 marca 2014

Kawa, kawa.... ;)

Hej ;)

Dzisiaj na blogu moja kolejna szalona interpretacja tego co gdzieś tam mi się przewinęło w internetach :)

Moją szaloną inspiracją było Kawasaki 1400 ZZR w bosssskich kolorach <3



A teraz moje skojarzenie z tym cudeńkiem na dwóch kółkach ;)





Nie wiem, czy to co zrobiłam przypadnie Wam do gustu ;) mam nadzieję, że tak :)

Jeśli podoba Wam się moja fryzura zapraszam na FP mojej prywatnej "stylistki" fryzur: Patrycji ;)  Znajdziecie tam wiele ciekawych pomysłów na fryzury! ;) żadnych gotowców z internetu, tylko i wyłącznie to co zrobiła ta zdolna dziewczyna ;)

Buziaki ;*

Sylvia

9 komentarzy:

  1. Sama też dzisiaj zaszalałam z makijażem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że przesyłasz mi swoje idee bejbe ;) wystarczy przeglądnąć nasze rozmowy i voila!
    http://otomoto.pl/kawasaki-zzr-zzr1400-special-edition-2013-M3518893.html nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kotku :) tylko link nie działa :P :D

      Usuń
    2. http://www.kawasaki.pl/Objects/01/w1150h625_0000034082701331.jpg masz tutaj kotku nowy :) a jak i ten Ci nie będzie działał to chodzi Ci o ZZR1400 Special Edition ;)

      Usuń
    3. Tyś haker normalnie ;D ;* O ten mi chodzi! O ten! :D

      Usuń
  3. Genialnie , świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)