Dodatkowy Wibo Box - powiew lata 2014

Hej dziewczyny!

Po małej przerwie spowodowanej moim wyjazdem mam dla Was nie lada gratkę!

Całą masę nowości i dobroci od Wibo na Wiosnę i Lato 2014 :)



Kolekcję widziałam już na ich FP! Jestem nią megaaaa zachwycona!! Każdy kolor jest według mnie bardzo trafiony!

Gotowe? Startujemy!!

Cała kolekcja lakierów Celebrity Nails! Mi trafiły się tony ciepłe, kolory są cudownie roziskrzone tysiacami złotawych drobinek! Zakochałam się w nich od razu! Zdecydowanie będę po nie sięgać tego lata!
 

 Piękne wakacyjne lakiery od Lovely: St.Tropez: delikatny perłowy róż, Rio: pastelowy brokat i Ibiza: łososiowy :) Z kolekcji Ibiza znajdziecie też naprawdę rewelacyjne neonki!! :D są mega!!


Lakier piaskowy Wibo z kolekcji Candy Shop- przecudo! Kolor jest tak piękny i słodki, że nazwa Candy wydaje się być idealnie trafiona! ;)
A tu macie kolejny piasek- Baltic Sand Lovely- kolor ognisty pomarańcz! Cudownie się mieni- to co każda sroka lubi najbardziej :D
Kończąc temat pazurkowy: w paczce znalazłam również naklejki do zdobienia pazurków, sondę oraz cały pakiet ozdób: m.in. Brokaty, kawior, kryształki :) coś czuję, że cuda będą się tworzyć! Czekajcie cierpliwie ;)

Na koniec zostawiłam Wam moje dwa nowe tusze. Jeden z nich znany jest Rossmanomaniaczkom- różwy. Ja jeszcze nie miałam okazji go używać, więc chętnie go przetestuje.

Drugi tusz to zupełna nowość z kolecji Celebrity- niebiańsko niebieski tusz :) mam już pomysł na makijaż :) czekajcie cierpliwie! :)


Co Wam najbardziej przypadło do gustu? O czym chcecie przeczytać najpierw?

Czekam na Wasze głosy!

Buziaki

Sylv ;*

Etykiety: ,