czwartek, 6 lutego 2014

RÓŻOWO MI!! czyli kolejne Sylwiowe szeleństwa na głowie! :)

Siemka ;D

Jako, że walczę zawzięcie z moimi problematycznymi powiekami mam dzisiaj dla Was coś kolorowego... ale nie na buzi ;)

Poszłam sobie ostatnio do małego sklepiku w mojej mieścinie, szukałam jakieś płukanki.... trafiłam na koloryzującą na różowo ;)

Producentem jest Celia :) kosztowała mnie tylko 6,50 :) a więc tanioszka!

Produkt zamknięty w estetycznym pudełku, w środku znajdziemy flaszeczkę ze skoncentrowanym, płynnym RÓŻEM! :)

Wykonanie jest dziecinnie proste od 2-10 nakrętek wlewany na 1 litr wody. Płuczemy włosy do uzyskania pożądanego efektu.

Ja oczywiście zaszalałam: 1l wody/ 8 nakrętek :)

Po umyciu włosów końcówki ( od ucha do końca) opłukałam 2-3 krotnie moim roztworem.
 Teraz czas na opisanie efektu: kolor wyszedł bardzo fajny, dość intensywny. Mimo, że samo płukanie włosów nie było zbyt łatwe ( bo nie chciałam mieć całej czupryny na głowie różowej), miałam całą kabinę prysznicową jak by ktoś zaszlachtował tam jednorożca to moim zdaniem efekt był tego wart! :)

Włosy faktycznie były miękkie i gładkie ( tak jak zapewnia producent) a do tego ten kolor <3 A co ja Wam będę pisała.... zobaczcie same! :)


Szkoda tylko, że aparat "zjadł" intensywność koloru. Bo wyglądało to szałowo :)

Oczywiście zapytacie: co ze zmywaniem? 2 mycia i po krzyku :) po pierwszym została delikatnie różowa poświata.

Moim zdaniem jeśli macie możliwość zaszaleć z takim kolorem, to polecam :) naprawdę świetna zabawa! Ja mam w planie na jakiejś imprezie pojawić się z kilkoma różowymi lokami :) na pewno nie raz róż zagości na mojej głowie ;)

Buziaki :*

Sylv

12 komentarzy:

  1. Fajny sposób na odrobinę szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) super!!!! no na moich pasemkach(blond) też by to nieźle wyglądało.... poszukam tej płukanki u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny różowy odcień:D od jakiegoś czasu marzą mi się różowe końcówki, właśnie tak od czasu do czasu, szkoda, że na moich ciemnych włosach taki nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ogromną słabość do różowych oraz lawendowych włosów!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeszcze ładniejszy był na żywo :)

      Usuń
  6. przy moich ciemnych włosach nie da rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że była by tylko różowa poświata na ciemnych włosach. Ew. delikatne tony na jaśniejszych pasmach.

      Usuń
  7. Od dzisiaj w biedronce jest zestaw 5 pędzelków w ślicznym i poręcznym etui. Polecam :) Sama właśnie opiekuję się świeżynką.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne! muszę wypróbować;)
    ja na rożowo farbowałam się tonerem, efekt fajny i dosć długotrwały, tylko jak wspominałaś-sprzatanie lazienki, w tym szorowanie wanny zajmowało mi pół dnia;> i czasem miałam różowe poszewki od poduszek;D pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)