BB od Quiz - hit czy kit?

Heja :D

dzisiaj mam dla Was krótką recenzję kremu BB od Quiz :)

Krem BB jako wielofunkcyjny kosmetyk kilka w jednym zawiera w sobie średnio cztery produkty: krem nawilżający, preparat ochronny z filtrami SPF, rozświetlający fluid oraz wyrównujący koloryt cery korektor.

Ja od takiego kosmetyku oczekuję głównie fajnego nawilżenia przez cały dzień i wyrównania koloru skóry.


Co otrzymujemy w kosmetyku od Quiz?
Moim zdaniem jest to kosmetyk idealny dla młodej cery. Delikatnie i subtelnie wyrównuje kolor skóry- zero efektu maski. Skóra po jego użyciu jest dobrze nawilżona i miękka. Moja cera jest mieszana, więc często po użyciu kremu BB (bez pudru sypkiego) zdarzało mi się świecenie w strefie T. W przypadku tego kremu, buzia nie świeciła mi się w newralgicznych punktach. Trzyma się również całkiem dobrze- zwłaszcza po delikatnym przypudrowaniu.


 Jeśli chcecie wypróbować ten krem BB zaglądajcie do sklepu internetowego firmy: KLIK

To, że otrzymałam kosmetyk do testów nie wpłynęło na moją ocenę.

Buziaki ;**

Sylv

Etykiety: