czwartek, 23 stycznia 2014

Makijaż.... robiony przez mojego przyjaciela :)

Hej :)

Na pewno na YT spotkałyście nie raz TAG: Mój chłopak robi mi makijaż ;)

Ja postanowiłam go nieco zmodyfikować ;) ponieważ nie mam chłopaka/męża postanowiłam, że makijaż zrobi mi mój przyjaciel, który jest dla mnie jak brat- Darek, znacie go już z resztą z jednej z charakteryzacji.

Mam nagrane również filmiki z tej wiekopomnej chwili :D ale niestety są zbyt niecenzuralne aby je pokazać ;) pomiędzy zdjeciami znajdziecie co lepsze dialogi :D


No więc zaczynamy :D

 Cóż, jak widać na załączonym obrazku byłam nieco przerażona :D nie wiem, kto obawiał sie bardziej... ja czy Darek. Sadząc po mojej minie- chyba ja :D

 Dariusz rozpoczął makijaż od pudru.... oj tam, że zamiast pudru miałam całą buzię pokrytą bronzerem :D
 Potem w ruch poszły cienie, oczywiście te najbardziej kolorowe ;)
Pracując nad makijażem Darek stwierdził:
  • że wyglądam w nim jak Shazza :D
  •  że chyba oka mi nie wydłubie
  •  że jedna strona nie pasuje do jednej, ani druga do drugiej- co kolwiek to znaczy :))
  • że jedno oko jest proste, a drugie chodzi na lewo i jest jak skocznia narciarska ;D
  • że urodził się chyba z pędzelkiem w ręku a makijaż wyssał z mlekiem matki ;D
 Oczywiście dobór kolorów i kosmetyków był jak najbardziej przemyślany, nie żeby coś tam się działo przypadkiem :D
 Potem nadeszła wiekopomna chwila tuszowania rzęs :) dowiedziałam się że nie liczy się tusz, liczy się wielkość szczoteczki ;D chyba tego bałam się najbardziej :D ale jakoś się udało, co tam że miałam przytrzymywaną twarz.... żebym nie uciekała ;D
 Zgodnie z trendami, usta pomalował w kolorze nude ;)
 No i gotowe :D ja i mój makijażysta :D 
w tym momencie ja jeszcze nie widziałam swojej twarzy w lustrze... więc nie wiem jak wyglądam :D

A teraz czas na finał: moja mina gdy zobaczyłam siebie w lustrze :D
 może to mój urok, może to Darka makijaż :D

Jak oceniacie pracę Darka? Moim zdaniem jak na pierwszy raz poszło mu całkiem dobrze :D Najważniejsze, że uśmiałyśmy się zdrowo :) i głównie o to chodziło! :)

Buziam ;*

Sylvia

21 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz świetnie mu wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahah powiem ci ze Ho ho jak na 1szy raz BOMBA!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będziesz planowała zostać gwiazdą disco polo to może kolega powinien zostać Twoim wizażystom, w końcu gwiazdy same się nie malują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, jeśli będę gwiazdą disco to tylko Darek będzie mnie malował :D :D nikt inny! :)

      Usuń
  4. Heheh no ale swoją wizje "szaloną" miał, poćwiczy na Tobie jeszcze kilka razy i będzie mógł ci pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem nieźle, widać, że chłopak nie boi się mocnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :D Super! Ja chyba muszę poprosić mojego Darka (chłopaka) żeby mnie umalował ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech bierze się do roboty :D i koniecznie pokaz jak mu poszło :D

      Usuń
  7. To jego interpretacja makijażu na Kleopatrę:) super post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze świetny post i powiem szczerze że musi zacząć ćwiczyć bo wyszło mi nieźle!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee zgadzam sie, coś z tego będzie - ma ukryty talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo proszę :D Ja tu widzę zacięcie do makijażu artystycznego :D Bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakaż profesjonalna kreska! kto by pomyślał, że to nowicjusz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem powinien zostać wizażystą! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha;D świetny post, chyba też się tak muszę kiedyś pobawić;D
    póki co u mnie było trochę w drugą strone-charakteryzacja na drag queen kolegi;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bym chciała zrobić charakteryzację na Drag Queen!!! Moje marzenie!! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)