niedziela, 19 stycznia 2014

Dawniej/Dzisiaj

Hej  :)

dzisiaj mam dla Was post, który bardziej zakrawa o TAG :) ponieważ podobną analizę zobaczyłam na jednym z zagranicznych blogów urodowych.

Postanowiłam Wam pokazać jak wyglądałam kiedyś a jak wyglądam dzisiaj :)

Przeglądając ostatnio stare zdjęcia znalazłam moją starą fotkę ze 100dniówki. Swego czasu uważałam, że byłam bardzo ładnie pomalowana na moim pierwszym balu, ale cóż..... jednak przez 7 lat sporo się nauczyłam :)
  • zero modelowania twarzy, różu, bronzera, rozświetlacza....jak mogłam to zrobić? Nie wiem :D
  • jak ja mogłam nie mieć kreski???? :D
  • oczy pomalowane jednym kolorem!!
  • zero podkreślenia brwi.
  • w ogóle nie umiałam pozować do zdjęć.... oczy małe jak szparki :D
  • chyba zgubiłam też kolor na ustach, przez co wyglądam meeeeega blado...
Wydaje mi się, że niby nic się nie zmieniło przez tych kilka lat, ale taka analiza porównawcza jednak dużo mi pokazała ;) myślę, że za kolejnych 7 lat gdy porównam zdjęcia z obecnym rokiem również będę nieco przerażona ;)

 Bardzo chętnie zobaczę jak Wy wyglądałyście i malowałyście kilka lat temu :)


  Buziaki ;*

Sylvia

11 komentarzy:

  1. Wątpię żebym miała taki "problem", ponieważ Ty mnie malowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż to tylko dodatek :) Ślicznie wyglądasz teraz i 7 lat temu też ślicznie wyglądałaś :) Masz bardzo uroczą buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęć nie mam, ale pamiętam, że lubowałam się w złotych cieniach- w dużej, za dużej ilości ;p i chyba nakładałam czasami za ciemny podkład w czasach kryzysu cery ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet półtora roku temu się wcale nie malowałam, wię raczej nie pokażę jak wyglądałam i malowałam sie kilka lat temu :D Studniówka równo za rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez pełnego makijażu... Też się zaczęłam zastanawiać, jakim cudem kiedyś nie używałam eyelinera, czy brązera... Teraz wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora zmiana :) u mnie było podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mozna wiedziec ile w ostatnich czasach stracilas na wadze?:) mi to sie najbardziej rzuca w oczy :) nie żebym nie grzecznie pytała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to na samej diecie czy tez cwiczylas cos?:)

      Usuń
    2. Dieta + rowerek + półbrzuszki :)

      Usuń
    3. a ile wazylas przed dieta?:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)