piątek, 29 listopada 2013

Pazurkowa propozycja na Andrzejki: Wibo WOW Sand Effect

Hej :)

dzisiaj dla odmiany przygotowałam dla Was małą propozycję na Andrzejkowy manicure w ramach akcji Ambasadorek Wibo :)



Muszę przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu ta propozycja od Wibo. Moim zdaniem lakier jest idealny! Mam w swojej lakierowej, nie małej z resztą, kolekcji kilka piasków... jednak ten najbardziej przypadł mi do gustu.

Zalety:
  • piękne kolory, szczególnie przypadła mi do gustu czerwień... kojarzy mi się z kolorem wina <3
  • świetnie się nakładają- idealnie kryją po jednej warstwie. Dwie warstwy zapewniają niesamowitą głębię koloru
  •  dobrze widoczny efekt piasku
  • dobrze utrzymuje się na płytce paznokciowej, nie odpryskuje
  • dość łątwo daje sie usunąć zmywaczem 
Wady? Przy obecnej promocji w Rossmanie za szybko znika z półek :))


Jeśli spodobał Wam się ten lakier jeden z odcieni dostępnych w sklepach możecie zgarnąć na moim rozdaniu :)


Buziaki :**

Sylvia

czwartek, 28 listopada 2013

Metamorfoza z Sylvią: Ela + Rossmanowe szaleństwo :D

Hej :D

dzisiaj mam dla Was kolejną metamorfozę :D


Dzisiaj "na tapecie" moja sąsiadka Ela :) Piękna brązowo-oka szatynka :))

Tak Ela wyglądała przed metamorfozą:

 Ela przeważnie maluje się brązami, złotem i fioletem. Wiec postanowiłam pomalować ją zupełnie inaczej- postanowiłam zaszaleć z zielenią :))




Po pokazaniu efektu końcowego, ulżyło mi :) bo Eli również się podobało :))


 Na koniec mam dla Was fotę moich łupów z dzisiejszych zakupów w Rossmanie i Naturze :) miałam kupić kilka drobiazgów.... a jak zawsze pojechałam po całości :D :D


Buziam ;***

Sylvia

Co nie co o modelowaniu ;)

Hej siemka :)

co jakiś czas przewijają się mi zdjecia kobiet po metamorfozach z modelowaniem twarzy w roli głównej ;)

Namówiona przez przyjaciółkę Ulę, postanowiłam spróbować :) miałam nieco problemów z oświetleniem... ponieważ jest dość istotne przy tego typu zdjęciach. Mam nadzieję, że efekt przypadnie Wam do gustu :)

Na początek oczywiście fotka no-make up. Mam nadzieję, że się nie przerazicie :D

Czas na nałożenie trochę koloru na twarz :) prawie jak barwy wojenne :D
A teraz rozcieramy wszystko ładnie pięknie używając pośredniego podkładu i pudrujemy  pudrem transparentnym ;)
A na koniec resztę makijażu :) ponieważ na wcześniejszych fotkach mam wrażenie że zginęły mi oczy :D
I gotowe ;) co nieco udało mi się osiągnąć z celu zamierzonego :)

Co o tym myślicie? :)

Kisssss :***

Sylvia

wtorek, 26 listopada 2013

Metamorfoza z Sylvią: Kinga

Hej siema :)



Kochane moje! Dzisiaj mam dla Was kolejną metamorfozę :) Dzisiaj makijaż mojej ślicznej siostry ciotecznej- Kingi :)

Tak Kidzia wyglądała przed metamorfozą:

Postanowiłyśmy zrobić mocny, wieczorowy makijaż :) nieco zainspirowała mnie sukienka, którą kupiła Kinga :))





A tak prezentowała się całość:

Co sądzicie o metamorfozie Kidzi?? :)



Buziaki :***

Sylvia

poniedziałek, 25 listopada 2013

Tydzień 10- Barok :D

Siema siema ;D

dzisiaj rozpoczął się 10, już ostatni, tydzień projektu u Malwiny :))

Tematem tygodnia jest Barok ;D temat mi się bardzo spodobał ponieważ, kiedyś kiedyś dawno dawno temu moja rodzina miała nawet swój herb :D sama do tej pory śmieję się, że jestem w 1/4 szlachcianką :D a z tego szlachectwa została mi tylko skłonność do migreny :D :D :D

A teraz bez gadania ;) mój barokowy makijaż :D


Na zakończenie kilka słów o samym projekcie :)

Był to mój pierwszy projekt, wzięłam w nim udział dla zabawy.... żeby sprawdzić czy podołam :D bo nie byłam pewna czy uda mi się sprostać zadaniom wyznaczonym przez Malwinę. Czasem pomysły wpadały szybko do głowy, czasem miałam problem z wymyśleniem co by tu zmalować :D ale udało się :D powstało 10 makijaży tematycznych, co uważam za swój mały sukces :))

Buziaki :)

Sylvia

niedziela, 24 listopada 2013

Metamorfoza z Sylvią: Agatka Andrzejkowo :)

Hej :)

dzisiaj mam dla Was kolejny makijaż z seri:

Dzisiaj na pokarzę Wam metamorfozę Agatki, którą malowałam na imprezę Andrzejkową.

Tak Agata wyglądała przed makijażem:
 Makijaż miał nawiązywać do czerwonej sukienki :) ale stwierdziłam, że usta będą zbyt oczywiste :) w związku z czym dodałam czerwony akcent na powiece ;)




A taki był efekt końcowy:

Buziaki :*

S.

sobota, 23 listopada 2013

Konkurs Glazel Visage: 7 grzechów głównych

Hej :)

dzisiaj mam dla Was makijaż przygotowany do konkursu Glazel Visage: 7 grzechów głównych.


Mam nadzieję, że uda Wam się odgadnąć o jaki grzech chodzi :))

Przy tej okazji dziękuję mojej modelce: Idze :) :***





Buźka ;**

Sylvia

piątek, 22 listopada 2013

Z granatem

Hej :)

wracam do Was po małej przerwie :D

dzisiaj mam dla Was makijaż z granatem...W sumie to nie wiem czy jestem z niego zadowolona czy nie ;) oceńcie same ;) zdecydowanie na żywo prezentuje się o wiele fajniej :)




Miłego wieczoru :))

Sylv

wtorek, 19 listopada 2013

Tydzień 9: Koronowane Głowy :)

Hej :)

mam dla Was kolejną pracę na projekt u Malwiny :)

Średnio jestem z niej zadowolona... ponieważ to że idę do szpitala jakoś nie napawało mnie specjalną weną twórczą. Udało mi się wymyślić, skojarzenie ze współczesną "Koronowaną Głową" :D Dodą :D Wiem... wiem... totalnie od czapy skojarzenie :D postaram się zmalować coś jeszcze w tym tygodniu byle mnie wypuścili ze szpitala :D





Nie zapomnijcie o mnie w ciągu najbliższych kilku dni :))

Buziaki :***


Sylvia

niedziela, 17 listopada 2013

Konkurs: Night of the Sparkle

Hej ;)

Mam dla Was dzisiaj makijaż przygotowany na Konkurs u Justyny :) baner możecie zobaczyć obok --->






Teraz zostaje mi trzymać kciuki :D

Buziaki :)

Miłej niedzieli ;))

Sylv

czwartek, 14 listopada 2013

Wibo Volume Size Lash+ vs. Lovely Maximum Volume

Cześć ;)

Dzisiaj mam dla Was pojedynek dwóch wodoodpornych tuszy do rzęs ;) Jeden od Lovely, drugi od Wibo!
 Skoro znacie już uczestników- ZACZYNAMY :D

Wibo Volume Size Lash+
Od producenta: Wodoodporna maskara z formułą pogrubiającą i przedłużającą rzęsy.

Co ode mnie:
Na początku nie zachwyciła mnie szczoteczka. Ale po kilku użyciach się polubiłyśmy :) biorąc pod uwagę marność moich rzęs da się nią osiągnąć całkiem sympatyczny efekt. Nie szczypie w oczy po całym dniu- co moim zdaniem jest dużą zaletą. Kąpieli w basenie nie wytrzyma, ale deszczyk owszem :)

Większych minusów nie zauważyłam :)

Czas na efekt po użyciu tuszu, mam nadzieję, że nie przerazi Was widok moich marnych rzęs ;))

Przed tuszowaniem:

Po użyciu tuszu Wibo:

Lovely Maximum Volume
Od producenta: Maskara wodoodporna z formułą nadającą objętość.

Co ode mnie:
Tak samo jak w przypadku poprzednika- szczoteczka nie rzuciła mnie na kolana. Efekt uzyskany po użyciu tuszu jest satyfakcjonujący, aczkolwiek chyba wole tusz z Wibo, ponieważ moim rzęsom brak głównie długości ;)

Jeśli chodzi o minusy: mam wrażenie, że nieco skleja rzęsy. 

A teraz czas na efekty! 


Przed:

Po użyciu tuszu Lovely:

Niestety moje rzęski są dość wymagające, jeśli chodzi o tusze do rzęs... i ciągle poszukuję ideału :)
Buziaki :****

Sylvia