środa, 11 grudnia 2013

Sylwester tuż tuż... wiec może: Matowy brokatowy top od Wibo??

Hej Gwiazdy :)

jakoś ostatnio jestem zalatana.... mam nawet dwa makijaże w zanadrzu ale jakoś nie mogę przysiąść do napisania notki :/

Dzisiaj mam dla Was recenzje matowego brokatowego top'u od Wibo

Moim zdaniem jest to świetna propozycja na Sylwestra, który nie ma co ukrywać zbliża się wielkimi krokami :)

Zalety produktu:
  • bardzo szybko wysycha
  • modna struktura- łączy ze sobą brokat oraz mat czyli dwa gorące trendy sezonu :D
  • brokat dobrze układa się na płytce paznokcia tworząc równomierną strukturę- nie kumuluje się na jednym miejscu
  • drobinki płasko przylegają do płytki paznokcia więc nie zaczepia się o ubrania ;D
  • pięknie prezentuje się na pazurkach
  • co ważne- nie ma problemów przy zmywaniu go z pazurków
Wady: moim zdaniem brak :D

Na moich pazurkach możecie podziwiać topy razem z lakierem Lovely, którego recenzję mogłyście zobaczyć w zeszłym tygodniu na blogu <<<KLIK>>>


Buziaki :*

S.

9 komentarzy:

  1. zaczepiste pazurki :) bardzo w moim guscie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A dają matowe wykończenie? Bo na zdjęciach trochę ciężko określić :) Ale jakiekolwiek wykończenia dają to zaprezentowane połączenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają matowe wykończenie :) tylko niestety przy zdjęciach z lampą brokat ja odbijał

      Usuń
  3. Idę po te glittery z Wibo bo mnie kuszą już jakiś czas! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też te glittery i oba w tych samych kolorach co Ty:-). Ciągle są na moich paznokciach. Tylko ja kłade na nie Top coat z Poshe. Po prostu lubię jak się błyszczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwunia, żeby u Ciebie zrobić manicure, to gdzie trzeba przyjść? :) Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten jasny top ale jakoś mi nie podszedł... ten efekt na paznokciach mi się nie podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te topy i leżą nieużywane :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)