środa, 11 grudnia 2013

Srebro, fiolet i BONUS for fun :D

Siemka  ;D

W końcu złapałam motywację  ;D mam nadzieję, że za szybko nie uleci ;D

dzisiaj mam dla Was wyjściowy makijaż z fioletem i srebrem :) o dziwo nieco delikatniejszy niż preferuję na wieczorne wyjścia. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)




Na koniec mam dla Was obiecany Bonus ;)

W piątek Ksawery narobił szkód w mojej okolicy.... co postanowiłam twórczo wykorzystać :D i tak oto przedstawiam Paniom: Sylvia i Algi z kwasem hialuronowym :D
Mam nadzieję, że nie będziecie miały przezemnie koszmarów :D

Buziaki :**

S.

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczny makijaż ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. hee odważna jesteś kochana z tą maseczką ;dd masz dystans do siebie, cenię takie osoby :)):* makijaz super, lubie fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  3. haha świetne zdjęcia i z maseczką i bez ;-) masz piękny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  4. make up super, jedynie bym trochę bardziej roztarła granice :)
    A algi wole nakładać na całą twarz omijając usta :) Na zamknięte oczy po prostu. tak mnie na kosmetologii uczyli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei uczyli nakładać na oczy i usta ;) zostawiając wolny tylko nos do oddychania:D ale musiałam jakoś poruszać się po domu wiec oczy zostawiłam w spokoju :D

      Usuń
  5. Ten fiolecik jest cudowny niczym gwiezdny pył :) <3
    Bardzo lubię takie mieniące się makijaże zimową porą :)
    A ostatnie zdjęcie petarda - gratuluję zdrowego dystansu do siebie :)
    OBSERWUJĘ :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet prezentuje się bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie nakładam maseczki na usta, bo nie wytrzymałabym bez gadania :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam sama i do tego padł mi wtedy telefon i prądu nie było:D więc nie kusiło mnie żeby z kimś gadać :D

      Usuń
  8. Fiolet zdecydowanie najbardziej zwraca uwagę jest śliczny. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)