piątek, 6 grudnia 2013

Metamorfoza z Sylvią: Kasia

Dzień dobry!!

Dzisiaj mam dla Was kolejną metamorfozę :) tym razem na tapecie miałam szaloną, wesołą, kolorową Kasieńkę :D

Tak Kasieńka wyglądała przed makijażem ;) swoją drogą przepiękna słowiańska uroda :))


Z racji tego, że Kasia Katarzyna jest baaaardzo radosną i kolorową osóbką postawiłyśmy na makijaż, który miał to wszystko odzwierciedlić:) 





Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu ;) robiony był  naprawdę ekspresowo :D

Przyszedł do Was Mikołaj, czy byłyście niegrzeczne?? ;)

Buziaki

Sylvia

12 komentarzy:

  1. Makijaż ma bardzo fajne kolorki, takie radosne. Od samego patrzenia na nie humor się poprawia :)
    Moim zdaniem troszkę za bardzo "wyciągnęłaś" ten makijaż w górę, ale to tylko moje zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż jest świetny, ale bardziej do sesji jak dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć to zdecydowanie nie moje kolory, to makijaż jest wykonany perfekcyjnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zaszalałyście Dziewczynki!:) Fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super!!
    a nie wiem czemu kolejny dzień okropnie skacze mi twój blog, wszystko co jest pod obserwatorami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam soczyste, kolorowe kolory. Super:) / W wolnej chwili zapraszam na konkurs lub rozdanie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ona ma piekne rzęsy!!!! I mi się makijaż podoba bo ja lubię mocne konkretne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zarypistyyy!! uwielbiam takie odważne makijaże! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że Twoja koleżanka jest odważną osobą i nie boi się kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)