niedziela, 22 grudnia 2013

Eveline Quattro + makijaż ;)

Hej :)

Dzisiaj na przekór wszystkim świątecznym propozycjom makijażowym mam dla Was krótką recenzję paletki do makijażu od Eveline :)


 Paletka jak widać na załączonym obrazku składa się z 4 cieni, dzięki którym możemy zbudować pełny makijaż. Udało mi się ją upolować na słynnej Rossmanowej promocji :)
Z kilku wersji kolorystycznych zdecydowałam się na szarości, ponieważ ich nigdy za wiele.


Cienie mają bardzo fajną konsystencję, dobrze się nakładają na powiekę, ładnie się ze sobą łączą. pierwsze trzy mają lekko perłowe wykończenie, czwarty natomiast ma srebrne drobinki.


Bardzo przyjemnie pracuje się na tej palecie. Jedynym jak dla mnie mankamentem jest słaba pigmentacja cieni 2 i 3, trzeba się napracować aby uzyskać nimi fajny efekt na powiece.

A taki oto makijaż udało mi się stworzyć tą właśnie paletką:






Miłej niedzieli :)

Sylvia

11 komentarzy:

  1. bardzo uniwersalna paletka, szkoda, że słaba pigmentacja. fajny stonowany makijaż na dzień :) i pięknie Ci w czerwieni, masz piękny uśmiech, choć pewnie już to mówiłam ale bardzo się to rzuca w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, paletka nadaje się do dziennego makijażu. Jak dla mnie do wieczorowego jest za delikatna :)
      baaaardzo dziękuję za komplementy :*** ostatnio mam mega fazę na czerwone ciuchy :D :D

      Usuń
  2. Masz boskie pazurki :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam odcienie szarości i tylko nimi się maluję ;)
    Makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale blendowanie cieni musisz jeszcze dopracować...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie TY masz paznokcie piekne <3333 co tam cienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paletka. Piękny makijaż wymalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna paletka i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oddaj mi swoje paznokcie ;P muszę wypróbować te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory świetne tylko ta pigmentacja słaba... Natomiast makijaż pięknie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)