wtorek, 19 listopada 2013

Tydzień 9: Koronowane Głowy :)

Hej :)

mam dla Was kolejną pracę na projekt u Malwiny :)

Średnio jestem z niej zadowolona... ponieważ to że idę do szpitala jakoś nie napawało mnie specjalną weną twórczą. Udało mi się wymyślić, skojarzenie ze współczesną "Koronowaną Głową" :D Dodą :D Wiem... wiem... totalnie od czapy skojarzenie :D postaram się zmalować coś jeszcze w tym tygodniu byle mnie wypuścili ze szpitala :D





Nie zapomnijcie o mnie w ciągu najbliższych kilku dni :))

Buziaki :***


Sylvia

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super to zinterpretowałaś! BOMBA

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna ♥ makijaż cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie makijaże ;) Boziuuu ja też chcę tak umieć się pomalować!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie i oby szybko Cię wypuścili ze szpitala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że najpóźniej w czwartek lub w piątek :)

      Usuń
  5. Oryginalna i fajna interpretacja :) Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci wyszedł Powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post! :)) Blog bardzo mi się podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Napisz mi w komentarzu u mnie czy się zgadzasz, abym mogła się odwdzięczyć ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie to Twój najlepszy makijaż. Cała twarz mówi "jestem piękna,umalowana". Do tej pory trochę brakowało mi właśnie tego. Makijaż to nie tylko oczy. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz lepiej Ci idzie. Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)