wtorek, 12 listopada 2013

Tydzień 8: Inspiracja zdjęciem nr. 3

Hej :)

wczoraj rozpoczął się nowy tydzień zmagań u Malwiny ;)

Tematem są inspiracje tym zdjęciem:

O to co ja zmalowałam:





Mam nadzieję, że przypadło Wam do gustu :)

Dzisiaj zrobiłam szalone zakupy w sklepie Chińskim ;) kupiłam rzęsy ze zdjęcia poniżej:
Piórkowe rzęsy kosztowały: po 5 (!!!) zł
Zwykłe: 2,40zł ;) Szalenstwo ;) może nie są idealnie zrobione ale myślę, że coś tam da się z nimi wykombinować :))

Miłego wieczorku ;)

Sylv

8 komentarzy:

  1. Ooooo ja musze mieć teee piórka! Makijaż świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak kwieciście :D a rzęsy świetne, do jakiejś bajkowej stylizacji idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. ognisty kwiat :)
    zakochałam się w tych piórkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz na prawdę niesamowity talent ;) PODZIWIAM I JESZCZE RAZ PODZIWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatek bardzo fajny, taki trochę jesienny :) Nie wiedziałam, że w sklepie chińskim można takie fajne rzeczy znaleźć, bardzo ciekawe te piórkowe rzęsy :)

    PS. Dziękuję za odpowiedzi na pytania z tagu u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, rzęsy są świetne, właśnie takich szukam! muszę znależć jakiegos chinczyka we wrocławiu;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)