czwartek, 14 listopada 2013

Konkurs Vermilion: Królowa Zimy

Siemka ;)

Dzisiaj mam dwa Was trzecią i już ostatnią pracę do konkursu u Vermilion.

Tematem tego tygodnia jest Królowa Zimy ;) nie wiem czy Wam się spodoba ta propozycja, ponieważ ja szczególnie zadowolona ze zdjęć nie jestem... dużo fajniejszy był efekt na żywo :)


Jakoś nie mogłam się zdecydować na usta ;) W pierwszej wersji pomyślałam o białych ustach:
Potem doszłam do wniosku, że są jakieś takie chyba za blade, mimo że pasują do Królowej Zimy, postanowiłam dorzucić trochę koloru:
A Wam jakie usta się podobają bardziej? ;)

Zapraszam Was też do obejrzenia poprzednich pomysłów makijaży do konkursu Vermilion:

Buziaki :)

Sylvia

5 komentarzy:

  1. ale fajne te kuleczki:)mi bardziej się podobają białe skoro ma to być królowa zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się wydaje, ze białe lepiej pasują do tematu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)