czwartek, 28 listopada 2013

Co nie co o modelowaniu ;)

Hej siemka :)

co jakiś czas przewijają się mi zdjecia kobiet po metamorfozach z modelowaniem twarzy w roli głównej ;)

Namówiona przez przyjaciółkę Ulę, postanowiłam spróbować :) miałam nieco problemów z oświetleniem... ponieważ jest dość istotne przy tego typu zdjęciach. Mam nadzieję, że efekt przypadnie Wam do gustu :)

Na początek oczywiście fotka no-make up. Mam nadzieję, że się nie przerazicie :D

Czas na nałożenie trochę koloru na twarz :) prawie jak barwy wojenne :D
A teraz rozcieramy wszystko ładnie pięknie używając pośredniego podkładu i pudrujemy  pudrem transparentnym ;)
A na koniec resztę makijażu :) ponieważ na wcześniejszych fotkach mam wrażenie że zginęły mi oczy :D
I gotowe ;) co nieco udało mi się osiągnąć z celu zamierzonego :)

Co o tym myślicie? :)

Kisssss :***

Sylvia

7 komentarzy:

  1. wow jak fajnie- jaka Ty jesteś piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, mam pytanie co to jest to białe? sama tez chcialabym wymodelowac twarz i nie wiem co to jest. to kredka biała?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny daje efekt:)

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) a czy używasz ciemnego pudru czy tylko jasnymi kolorami modelujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jest również ciemnu puder, Ale niestety w kontraście z jasnym, jest mniej widoczny na zdjęciach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)