niedziela, 27 października 2013

Saturday night

Siemka ;-)

dzisiaj mam dla Was ekspresowy, ale bardzo kobiecy makijaż ;)

Czasem jest tak, że do wyjścia mamy 10 minut, a makijażu brak.... Moim zdaniem to czas na mocną kreskę....i odrobinę blasku na powiece :)





A Wy jaki makijaż robicie gdy do wyjścia zostało 10 minut?


Sylv

3 komentarze:

  1. ja nawet gdy zostanie malo czasu wole sie spoznic a zrobic pelen mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie :) Makijaż bardzo fajny, też taki sama czasem robię:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)