sobota, 12 października 2013

Konkurs rocznicowy u Makijażowo- EGZOTYKA :)

Hej :)

Zapraszam Was dzisiaj na notkę związaną  z Konkursem rocznicowym u Justyny Makijażowo :)

Na wstępie bardzo dziękuję za pomoc mojej modelce Izie :) i wspaniałemu fotografowi Kacprowi, którego prace możecie oglądać na jego blogu: KLIK :)

Inspirowałam się papugami :) chyba nie trudno się domyślić ;)) Zapraszam do oglądania ;))












Jeszcze raz bardzooooooo Wam dziękuję za współpracę ;)

Poniżej możecie zobaczyć skarby o jakie walczę w konkursie ;)

Sylvia

9 komentarzy:

  1. Ale piękny !! Masz talent :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna papuga i świetnie dobrane te rzęsy do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, bardzo fantazyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! :) Tez biorę udział w tym konkursie :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super .. ja tez zabieram się za malowanie . Obserwuje . Zapraszam w odwiedziny do mnie thekatharinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)