Podsumowanie wakacji 2013

Hej ;)

Do społeczności blogowej dołączyłam w czerwcu. A więc to moje pierwsze takie podsumowanie czasu wakacji ;)

Muszę Wam powiedzieć, że mimo, że nie wyjechałam na żaden urlop te wakacje z pewnością na długo zapadną mi w pamięci ;)

Chociażby ze względu na:

1) Wieczór Panieński Kingi ;) przednia zabawa do 5 rano z rewelacyjną ekipą :D Makijaż z wieczoru Panieńskiego znajdziecie tutaj: klik ;)


 2) Wypad do cudownego Kazimierza Dolnego.
3) Spędzanie czasu z rodziną ;) ponieważ w wakacje przypadała 50 rocznica wesela moich dziadków ;)
4) Był wieczór Panieński, więc i wesele być musiało ;) Na fotce z moją Mamuśką ;)
5) Było plażowanie i opalanie z najlepszą przyjaciółką ;)
6) A i piwko na plaży też się trafiło ;)

7) A wieczorami nad jeziorem można było łowić ryby ;)

8) Ale żeby nie było- kultura też miała miejsce w te wakacje ;) zwłaszcza na Carnivalu Sztukmistrzów w Lublinie ;)
9) Oczywiście, w te wakacje nie omieszkałam odwiedzić też naszej pięknej stolicy ;) tam, czuję że żyje!!
10) A na koniec piosenka, która kojarzy mi się z tymi wakacjami ;)

Mimo tego jak wiele zmian zaszło w te wakacje w moim życiu prywatnym i zawodowym, z chęcią przeżyła bym je jeszcze raz :) w długie zimowe wieczory będę z pewnością miała co wspominać ;)

Mam nadzieję, że i wy naładowałyście akumulatory w wakacje ;)

Sylvia

Etykiety: