Niekosmetycznie- biżuteryjne zakupy

Hej ;)
miałam Wam ten post wrzucić wcześniej, ale zawsze jakoś brakowało mi czasu ;) ale dzisiaj dzień wolny od pracy więc miałam czas się tym zająć ;)

Ostatnio z koleżankami robiłyśmy zakupy biżuteryjne w bardzo fajnej hurtowni: Amber Hurt!

Zakupy organizowała Kinga, której bardzo dziękuję ;)

Zdecydowanie muszę Wam polecić tę hurtownię, ponieważ:

*ceny mają śmiesznie niskie ( za zakupy ze zdjęć poniżej zapłaciłam-z przesyłką- 40 zł!!!)
* biżuteria jest dużo ładniejsza niż na zdjęciach w ich sklepie internetowym
* mają MEGA duży wybór. Zdarzają się "tandetki" ale część rzeczy jest naprawdę fajna! I zdecydowanie można coś wybrać dla siebie
 *szybciutko zrealizowali nasze zamówienie

Minusy?
Owszem, jeden. Jest to hurtownia. Więc w grę nie wchodzą zakupy za mniej niż 200 zł. Ale jeśli połączycie siły- tak jak my z dziewczynami, 200 zł lekko strzeli ;-)

Zobaczcie co upolowałam ja:







A niebawem składamy kolejne zamówienie ;) tym razem bardziej się rozszalałam ;D nie mogę się już do czekać dostawy ;)) Jeśli Wam się spodobała biżuteria, zajrzyjcie tutaj: Kilk, klik


Niebawem przedstawię Wam pewnie jakiś makijaż zrobiony moją pierwszą, szaloną paletką Sleek ;) i nowym niebieskim tuszem :)) Będzie kolorowo :D

Buziam weekendowo i słonecznie ;)

Sylvia

Etykiety: