sobota, 13 lipca 2013

Neon yellow

Hej :)

Pomimo, że pogoda średnio sprzyjająca, postanowiłam dzisiaj zmalować coś mega letniego i kolorowego- postawiłam na chyba najbardziej letni z kolorów- żółty!

 Makijaż zdecydowanie dla dziewczyn odważnych, lubiących bawić się kolorami!

Postanowiłam dodać też rzęsy....

Nie byłam pewna czy będę wyglądać dobrze w tym kolorze, ale chyba jeszcze nie raz zagości na mojej twarzy ;))
Mam nadzieję, że u Was lepsza a przede wszystkim cieplejsza pogoda!

Buziaki!

Sylvia

5 komentarzy:

  1. Super, gdyby tylko trochę podszlifować kreskę byłoby ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś przeze mnie nominowana!! :)
    Więcej w tym wpisie: http://xvivideyes.blogspot.com/2013/07/nominacja-do-liebster-award-oraz-2.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście odważny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ;)czekam na kolejny makijaż :)i zapraszam do mnie http://inadistortingmirror.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam, i czuję że będę zaglądała częściej :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)