Barbie girl in Barbie world

Hej ;)

wracam do Was po dłuższej przerwie, ponieważ miałam ostatnio mocno dużo na głowie :)

Ale powoli zaczyna mi się normować sytuacja, więc myślę, że będę bardziej aktywna makijażowo i nie tylko :D

Dzisiaj mam dla Was makijaż inspirowany troszkę Barbie, troszkę nową sukienką :)

Cukrowo-różową przyjemność ;)

Jakoś ostatnio nie koniecznie używam tego koloru, a jeśli już to nie jako bazę makijażu. Tu jest on mega dominujący ;)

Z góry was przepraszam za jakość, chyba troszkę za późno przybrałam się do robienia zdjęć i niestety światło już nie to :-(



Robiąc ten makijaż przyszło mi na myśl: dla kogo właściwie się malujecie? Dla siebie, dla facetów czy może dla innych kobiet? ;>

Dajcie znać koniecznie w komentarzach, bo jestem bardzo ciekawa Waszych opinii ;)

Sylvia ;*

Etykiety: